Кошик
768 відгуків

.

+380 (93) 043-38-74
Інтернет-магазин «ВЕЛОЖУК» ТОП №1 В УКРАИНІ
Кошик

Кошика, багажники та дитячі крісла

 

Тип

Сумка на багажник (велобаул, сумка-велоштани) – застосовується для перевезення важких і габаритних речей (взуття, одяг, посуд, різний інвентар). Багато з цих сумок незручні при перенесенні. Обсяг велобаулов коливається в межах 40-90 л. Сумки-штани представлені двома видами: одне - і многообъемные.

Однооб'ємна – монолітна сумка, в яку поміщаються довгі або великі речі (в тому числі намет). Такі сумки часто забезпечуються лямками для перенесення. В той же час знайти потрібну дрібниця, особливо на дні, в подібній моделі вельми непросто.

Многообъемная (багатосекційна) – на відміну від попередньої має перегородки, що розділяють внутрішній простір на декілька обсягів. Інший варіант – сумка, яка складається з 2-3 знімних елементів (модулів).

Многообъемная сумка відмінно підходить для перенесення безлічі дрібних речей і забезпечує швидкий доступ до них. У неї простіше укладати предмети, оскільки вона краще зберігає форму. При необхідності можна відстебнути зайвий модуль. Однак у многосекционную модель набагато важче помістити великі або довгі предмети.

За місцем установки велоштани поділяються на дві групи.

  • Задні – розміщуються на велобагажнике або задній стійці. Відрізняються великими обсягами, дають хорошу стійкість і керованість велосипеда.
  • Передні – фіксуються на передній вилці. Менш місткі, а при сильному завантаженні ускладнюють огляд і управління байком.

Рекомендації по вибору сумок-велоштанов.

  • Зовнішні кишені повинні перебувати на бічних сумках ззаду, а не збоку. Пам'ятайте, що велоштани з боків повинні бути гладкими, щоб не чіплятися при русі.
  • Лямки полегшують перенесення сумки. Добре, якщо вони знімні, оскільки не будуть бовтатися при їзді.
  • Вибирайте сумку зі світловідбиваючими смугами, які підвищують видимість велосипедиста для інших учасників руху. Це знижує ризик аварії.
  • Бажано, щоб верхня частина сумки оснащувалася клапаном – це забезпечує зручність регулювання її внутрішнього об'єму. Зустрічаються моделі і з блискавкою. Таке рішення виграє в естетичності, але програє у практичності.
  • Зверніть увагу і на наявність гумок для фіксації корисних дрібних предметів – ліхтарика, карти, пляшки.

Підсідельна сумка – фіксується на рамках велосипедного сідла за допомогою ременів або кронштейна, додатково кріпиться до подседельному штиря. Служить для перевезення інструментів, запасних камер. Майже не змінює зовнішній вигляд велосипеда, захищає вантаж від негоди. У той же час така сумка має порівняно невелику ємність, легко може бути вкрадена, а носити її з собою незручно.

Сумка на раму спереду – розміщується на верхній трубі рами велосипеда, а кріпиться до рульовій трубі ременями на липучках. У цій сумці найчастіше знаходиться смартфон, який застосовується як навігатор, а також інші корисні дрібні речі. Вигідно відрізняється від підсідельної моделі легким доступом до вмісту.

Внутрирамная сумка – незначно впливає на керованість велосипеда при досить серйозною завантаженні. У такій сумці зручно перевозити довгі предмети, наприклад, шампури або складні вудки.

За місцем установки внутрирамные сумки поділяються на дві групи:

  • задні – фіксуються на підсідельну і верхню трубу;
  • передні – розміщуються на фронтальній частині велосипедної рами.

Вибір конкретного рішення залежить від конструкції рами і розташованих предметів, начебто насоса або пляшки з водою.

Сумка на кермо – використовується для перевезення карток, ключів, фотоапарата, гаманця, бутербродів та інших дрібних предметів. Легко від'єднується від керма, що важливо для збереження цінних речей. Багато моделі забезпечуються пристосуванням для розміщення карт і брошур – вони допомагають контролювати маршрут.

Слабке місце сумки на кермо – різке зниження керованості велосипедом при перевантаженні. Подібна сумка погано фіксується, якщо гальмівні важелі або манетки мають бічні дроти.

Велобагажник – відрізняється великою місткістю і забезпечує збалансоване навантаження на велосипед. Вимагає спокійного катання по асфальтованій дорозі і не підходить для агресивних стилів їзди. Розрізняють задній і передній багажники.

Задній багажник – встановлюється на «пір'я» заднього трикутника рами. Дозволяє розміщувати велосипедні сумки і кошики, намети і одяг. Розрахований на 10-25 кг (окремі моделі – на 40 кг). Задній багажник не підходить для велосипедів з дисковими гальмами.

Передній багажник – дає можливість перевозити додатковий вантаж (маленькі чи м'які речі). Таке рішення використовується як доповнення до заднього багажника, на який припадає основне навантаження. На відміну від попереднього варіанту ускладнює керованість велосипеда.

В залежності від місця установки існує два види передніх багажників:

  • консольні (на підсідельний штир) – легко встановлюються і знімається, але підходять лише для легких предметів і велосумок невеликого розміру (до 10 кг);
  • з кріпленням на передню вилку – також не розраховані на серйозні навантаження, але при цьому помітно погіршують огляд і маневреність велосипеда.

Велопричіп – характеризується значною вантажопідйомністю (до 60 кг), добре підходить для перевезення габаритних вантажів. Така модель коштує дорого, має велику вагу і потребує замку (при парковці). Велопричіп ускладнює їзду по пересіченій місцевості.

Кошик – відмінно підходить для перевезення продуктів, книг, взуття, одягу та інших побутових предметів. При цьому вага вантажу рівномірно розподіляється, що позитивно впливає на керованість байком. З кошика не можна дістати речі під час руху. Вона не захищена від дощу, тому їй варто користуватися лише в теплу погоду. Ємність кошика становить 13-50 л.

За місцем установки кошика поділяються на дві групи:

  • задні – встановлюються на задній багажник, найбільш місткі;
  • передні – фіксуються на передню вісь і кермо.

Рюкзак – прикріплюється до верхніх стійок багажника або надівається на спину велосипедиста. Оптимальний для транспортування речей нестандартної форми. Рюкзак залишається разом з байкером при залишенні транспорту, але часто викликає сильне потовиділення і навантажує спину. Також з нього можна дістати предмети під час руху.

Важливо: вибирайте рюкзак з вентильованим спинкою і лямками анатомічної форми. Така модель запобігає інтенсивне потовиділення і швидке стомлення велосипедиста.

Кількість секцій велоштанов

Двосекційна – складається з двох штанин» і верхнього обсягу, який пристібається до них (при необхідності). Така сумка легко кріпиться, але при установці без верхнього «валізи», «халяви» можуть провисати.

Трисекційна – складається з лівої і правої сумки, а також верхнього обсягу. Практична, стильно виглядає, але складніше у кріпленні та перенесенні, ніж сумка з двома секціями. Оптимальне рішення для більшості випадків.

П'ятисекційний – складається з двох секцій, які встановлюються на переднє колесо і трьохсекційною сумки, що знаходиться позаду. Розрахована на тривалі подорожі.

Обсяг

Обсяг велосумки залежить від мети велосипедиста:

  • 20 л – для поїздки по місту;
  • 40-50 л – для тижневого велопоходу;
  • 60-80 л – для тривалої подорожі.

Додатково

Водонепроникність – велосумка виконується з прогумованого матеріалу. Відмінно захищає вантаж від дощу. Також на цю якість впливає кількість входів і надійність їх застібок. Чим менше входів, тим менше ймовірність промокання сумки.

Транспортабельність – залежить від способів кріплення велосумки. Якщо потрібно носити сумку з собою, то не варто вибирати моделі з жорсткою фіксацією. Краще зупинитися на підсідельної сумці з швидкороз'ємними кронштейнами.

Регулювання обсягу – дає можливість змінювати обсяг сумки допомогою розширюваних кишень або компресійних ременів.

Відсік для ємності з водою, сітчасті кишені (для намокших предметів) і інші корисні опції зроблять подорож більш комфортним.

При виборі велосумки, орієнтуйтеся на стоять завдання:

  • для повсякденного використання – підсідельна сумка, кошик, рюкзак;
  • для перевезення вантажу – підсідельна сумка, задній багажник, передня і задня кошик;
  • для велотуризму – підсідельна сумка, сумка на кермо, передній і задній багажник.

Балансування вантажу

Щоб забезпечити хорошу керованість велосипеда і рівномірний знос вузлів, необхідно грамотно розподілити навантаження.

  • Предмети, які перевозяться спереду, більшою мірою знижують керованість велосипеда.
  • Багаж повинен знаходитися якомога ближче до землі, щоб змістити центр тяжіння вниз. Це правило справедливо для спокійної прямолінійною їзди по рівній дорозі. Якщо велосипедист часто маневрує, то в цьому випадку центр ваги повинен бути вище.
  • Уравновесьте навантаження по обидві сторони велосипеда (для велоштанов). Вантаж на задньому і передньому багажнику / кошика / сумці повинен бути приблизно однаковим. В іншому випадку стійкість велосипеда буде знижуватися особливо при зупинці.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner